باز فاطمیه
باز غصه ی اون سیلی یاسی که شده نیلی
میخ در و مادر
باز فاطمیه
شمعی که زده سوسو دست میگیره به پهلو
وای از دل دختر
امون از گوش پاره فقط با یک اشاره
پر از خون زخم گوشواره چشای کم سوش پرخونه..
فصل نگاهش بارونه...
انگاری مادر مهمونه...
بی تو با شمع علی تا به سحر می سوزد
شمع می میرد و او بار دگر می سوزد
یک نفر مثل درختان سپیدار بلند
در خیالش همه شب بین دو در می سوزد
جز آل علی دادرسی نیست مرا
غیر از حسنین او کسی نیست مرا
دینم ز محمد و ولایم ز علی ست
جز فاطمه اش دادرسی نیست مرا
زهرا چه فرشته است ؟ خدا میداند
او از چه سرشته است ؟ خدا میداند
بین در و دیوار از آن ضرب لگد
براو چه گذشته است ؟ خدا میداند
عزت زیاد ... التماس دعا

![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
در سال جدید شعار ما یا زهراست عیدی تمام شیعیان با مولاست
امسال به زیره پرچمش سینه زنیم سالی که نکوست از بهارش پیداست
امسال بهار غرق ماتم شده است نوروز به فاطمیه توأم شده است
کی شاد دل شیعه شود از نوروز وقتی که دل علی پر از غم شده است
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

آه زهرا تا ابد جاری بود
دست مولا تشنه یاری بود
چون علی شد بی کس و بی هم نفس
گفت یا زینب به فریادم برس
حضرت علی(ع) پیکر حضرت زهرا(س) را به خاک سپرد و در کنار قبر آن بانو چنین تضرع کرد:
اى زمین امانتم رابه تو مى سپارم این دختر رسول خداست،
ناگاه شنید کسى مى گوید یا على من از تو نسبت به بانویت مهربان ترم به سوى منزل بازگرد و غصه مخور
الله به حق پهلوی شکسته مادر عجل لولیک الفرج
عشق یعنی دل سپردن در الست
از می وصل الهی مستِ مست
عشق یعنی ذکر ناموس خدا
یا علی گفتن به زیر دست و پا

در حریم فاطمیّه مرغ دل پر می زند
هر سینه که دوستدار زهراست
آشفته و بی قرار زهراست
گنجینه ی هفت آسمان ها
در سینه ی خون نگار زهراست
عالم همه وامدار زهراست