باز فاطمیهباز غصه ی اون سیلی یاسی که شده نیلیمیخ در و مادرباز فاطمیهشمعی که زده سوسو دست میگیره به پهلووای از دل دخترامون از گوش پاره فقط با یک اشاره پر از خون زخم گوشواره چشای کم سوش پرخونه..فصل نگاهش بارونه...انگاری مادر مهمونه... بی تو با شمع علی تا به سحر می سوزدشمع می میرد و او بار دگر می سوزدیک نفر مثل درختان سپیدار بلنددر خیالش همه شب بین دو در می سوزد جز آل علی دادرسی نیست مراغیر از حسنین او کسی نیست مرادینم ز محمد و ولایم ز علی ستجز فاطمه اش دادرسی نیست مرا زهرا چه فرشته است ؟ خدا میدانداو از چه سرشته است ؟ خدا دبستان شهید مرتضی نریمانی...ما را در سایت دبستان شهید مرتضی نریمانی دنبال میکنید
برچسب: مکمل, نویسنده: بازدید: 14